Übergabe der Horst Gebers Partnerschafts- Urkunde

Wir sind sehr stolz in diesem Jahr zu den Top Ten Vereinen der Prämienpartner mit der Horst Gebers Stiftung zu gehören!
Wir habe viel vor im Bereich der Spring- und Ausbilderförderung!
Vielen Dank an die Jury und deren Vertreter, dass Ihr uns und unseren jungen Springreitern diese tolle Chance gebt!

Unsere erste Vorsitzende Silke Thielmann und Vorstandsmitglied Robin Timmermann bei der Übergabe der Horst Gebers Prämienpartnerschafts-Urkunde.

27 Kommentare

1. Hello, Neat post. There is a problem with your website in internet explorer, could test thisK IE nonetheless is the marketplace leader and a big component to folks will omit your excellent writing because of this problem.

2. I am commenting to let you know of the fabulous encounter my cousin’s daughter experienced reading your site. She even learned many issues, not to mention what it’s like to have a wonderful giving mindset to have many people just grasp chosen grueling subject areas. You really exceeded our expectations. Many thanks for distributing the informative, healthy, educational and as well as easy thoughts on the topic to Jane.